And the sun came out

Imorse när jag vaknade upp till det gråa vädret utanför fönstret var jag tveksam om hur mycket sol det egentligen skulle bli idag. Men trots det tog jag på mig vad som kunde kallas för "för lite kläder", och frös en del under första delen av dagen.
Vid ett eller två började jag tappa hoppet. Men så kom solen till slut, och jag blev glad att jag slapp frysa på vägen hem från skolan då jag skulle sluta så sent.
Slutade dock tidigare än jag skulle, vilket var jävligt skönt. Jag var trött som fan första skoldagen efter lovet.

Idag har jag fått svar på en av mina jobbansökningar, och jag var en av de som de tyckte verkade passande för jobbet. 
Det verkar asbra, bra lön och så. Enda grejen är att det börjar i augusti, och jag vet ju inte om jag kommer in på den utbildningen jag vill gå. Ja, vi får se i alla fall. 

Kom på att jag kan söka massa fler jobb också, typ i butiker och så (och de finns det ju gott om), så jag ska gå in på massa butikers hemsidor och leta jobb. 
Så det är väl det jag ska göra nu antar jag, sen ska jag chilla lite framför tv:n. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0