Damn tired

Goddag. Eller nåt.
Idag är jag... trött. Har varit det hela dagen.
Har varit jobbig hela dagen också, gått runt och varit lite halvsur för ingenting fast inte riktigt visat det för någon. Försökt peppa mig själv med up-beat musik i mp3:n men då blev jag bara lite depp-nostalgisk istället.

Ja... och som jag hade misstänkt skulle vi ha gjort uppgifter tills dagens lektion. Jag var den enda som inte gjort dem. Illa. Och som jag sagt förut är jag inte den som brukar missa sånt. Särskilt inte utan att någon annan också gjort det. Så det kändes konstigt. Men ja... Lite jobbigt, men det gick rätt bra ändå. Kunde ju delta i övningarna på plats i alla fall.
Efter mina två timmar i skolan åkte jag hem, åt mat och gick ut med hunden, och åkte till jobbet, där jag stod i kassan i lite mer än två timmar. Åt där, sen åkte jag hem igen. Har kollat på Family Guy och duschat, och nu ska jag (gissa vad?) gå ut med hunden och sen sova.
Det blev ingen tur hemifrån ikväll, vilket jag nu i efterhand ändå tycker var ganska skönt... Jag hade nog inte riktigt orkat ändå.

P.S. Grattis, grattis, grattis JD. Igen. :)

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0