En helg borta

Ja... I fredags jobbade jag elva till fem och sedan kom lillasyster och träffade mig, och vi letade fler presenter till styvpappa. Dock var jag astrött i benen efter mer än fem timmars konstant springande fram och tillbaka, och satte mig ner så fort jag fick chansen.

På kvällen åkte jag till JD, vi var ute med en av hans kompisar ett tag, först på Harry B James och sen på Medusa. Så åkte vi hem och sov lite... Sov jävligt länge dagen efter och sen satt vi bara och tog det lugnt resten av dagen. Senare kom några fler av hans vänner och då börjades det igen. :P Satt och spelade Guitar Hero (första gången jag spelade. Jag sög rätt hårt, men kanske mycket för att jag spelade utan ljud på för det mesta) ett tag och sen drog vi ut. Först till Harry B James, igen. På väg därifrån tyckte grabbarna att de skulle bära omkring på mig, vilket jag inte tyckte kändes säkert nånstans. Särskilt inte när de ville ta brandmannagrepp och bära mig över axeln, då flydde jag från dem och satte mig ner på marken för att de inte skulle lyckas. Haha. Sen fortsatte vi till Anchor, där vi satt ett tag, och sen drog vi vidare till Oxid. Jag höll mig rätt nykter hela kvällen och tröttnade efter ett tag. Blev sådär lite barnsligt tjurig som jag kan bli ibland. Så vi åkte hem igen (inte hem som i hemma här utan hem som i hemma hos JD).
Under kvällen fick jag också ett nytt namn, som JD's vänner tyckte var passande, tydligen. Så numera heter jag Jocke ibland. Ja, då slipper jag väl känna mig som enda tjejen i ett killgäng i alla fall.

Imorse vaknade jag vid tolv och var tvungen att åka hem på en gång. Hade gärna stannat kvar och sovit en lång stund till, men jag hade ju saker att göra. Duschade, åt mat och slog in presenterna till styvpappa och kom iväg lite försent, kom dit klockan tre.
Vi fikade och gav presenter och spelade Rappakalja, och sen var det dags att gå hem igen.
Nu har jag suttit vid datorn ett tag, och ska väl snart gå och lägga mig. Efter att jag varit ute med hunden en sista gång.

Imorgon börjar ju skolan... Klockan nio. Måste härifrån vid kvart i åtta. Alltså måste jag vakna typ... Astidigt. Bajs.
Går i skolan till tre, och sen bär det av till BK där jag ska jobba fyra till sju. Wiie. Verkligen. Inte.
Smart att sova nu då kanske? Ja precis.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0