Jag dog inte

Idag vaknade jag vid sex. Helt galet. Gick liksom och la mig typ halv ett. Hur vaknade jag ens?
I alla fall gjorde jag det, och gick ut med hunden och sånt skit, sen bar det av till skolan långt bort åt helvete. Hade massa introduktionsgrejer från nio till elva, sen var det två timmars håla, då jag satt ensam och hungrig på en stol och spelade sudoku på mobilen. Korkad som jag var glömde jag ta med mig mat imorse, och inga pengar hade jag heller. Och ännu mer korkad som jag var grabbade jag inte tag i första bästa människa på skolan och hängde o-själv. Allt bara gick så snabbt i början att man tappade bort hela klassen. Men men...
Från ett till typ kvart i tre hade vi fortsättning på introduktion, mer till själva programmet, och så blev vi indelade i grupper och blev introducerade den första uppgiften.

Sen fick vi gå för dagen, och jag skyndade mig till BK där jag smällde i mig en dubbel cheeseburgare, en stor pommes och en mellancola på tio minuter i tron om att jag skulle få börja jobba.
Men det var så lugnt att jag inte behövdes, så jag satt ute med två andra tjejer och snackade lite innan jag faktiskt fick börja jobba, vid typ fem. Jobbade till sju i kassan och sen åkte jag hem.
Nu har jag ätit ännu en gång, och tittat på Simpsons och Family Guy. Om tre sekunder hoppar jag in i duschen och sen sätter jag mig nog vid datorn en stund till innan jag går ut med vovvsingen och går och lägger mig.

Konstigt nog är jag inte så trött. Jag som trodde att jag skulle dö. Jag hade fel. Som tur är.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0