JAG KOM IN!!!

Jag är så in i helvete glad just nu.
Åkte i fyrtiofem minuter till Södertörns Högskola och var där fyrtiofem minuter tidigare än man skulle, bara för att vara på den säkra sidan. Satt och väntade och pillade på naglarna, och tillslut fick man gå in. Jag satte mig längst fram och fortsatte pilla på naglarna (jag var rätt nervös...). Först ropade de upp alla antagna, och jag satt och räknade i huvudet hur många som inte var där. När jag räknat till sju (som var mitt reservnummer) var jag rätt säker på att jag skulle komma in, och efter att de hade gått ut och räknat ihop hur många reserver de skulle ta in fick jag det bekräftat.
Fy fan... Det är så galet. Efter första antagningsbeskedet trodde jag ju verkligen inte att det fanns en chans att jag kom in, stod liksom på reservplats fyrtiofem. Så jag gav upp hoppet om det i princip och planerade ett sabbatsår, och så nu helt plötsligt är jag antagen. Börjar på måndag nästa vecka.
Så nu gäller det bara att söka studiemedel, betala kåravgift och kolla upp all annan information innan terminen startar.
Och campus är så fint där... Stort. Det kändes nästan lite som att kliva in i en amerikansk ungdomsfilm.

Så fort jag fick reda på att jag kommit in ringde jag runt och smsade folk. Alla är glada för min skull. Jag också... Jag är jätteglad. Väldigt jävla jätte-skitglad. 


Fint.

<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis Lina! Roligt att du kom in:)

2009-08-17 @ 19:22:24
Postat av: Anonym

Tack! :D

2009-08-17 @ 22:24:25
Postat av: Lina

smart att vara anonym när man svarar på kommentarer på sin egen blogg. Det var jag iaf... :P

2009-08-17 @ 23:43:27
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0