Mör

Tjoo.
Är lite halvt sådär jättedöd i kroppen nu.
Har inte suttit stilla många timmar sedan jag vaknade.

Vi cyklade som sagt ner till sjön, eller ja, en sjö som ligger lite längre bort men som är mycket mysigare. Det var rätt mysigt att bara ligga där på bryggan och höra vattnet skvalpa lite lätt, och lyssna på musik.
Det som var mindre trevligt var dock att småsyskonen vägrade simma längre bort från där jag och mamma satt, så varje gång de dök ner i vattnet skvätte de ner oss totalt. Haha.
Fotade och filmade lite, kanske kommer upp nåt av det här imorn. Har ju några timmar ledigt innan jag ska till jobbet.
I alla fall var det sjukt jobbigt att cykla så mycket idag, antagligen på grund av att jag cyklade så långt igår och gått runt på jobbet i tre timmar, samt cyklat ner och handlat också. Men jag och min cykel har blivit bra kompisar, vi har ju varit tvungna att hålla ihop i vått och torrt (syftar på femdagarsresan till örebro), så det var inte alldeles för hemskt. 

Nu ska jag väl sitta här ett tag till, och sen gå och lägga mig. Med mina nya sovvanor blir jag trött mycket tidigare på kvällen. Dock var det lite irriterande igår, för när jag skrev att jag skulle gå och lägga mig var jag riktigt jävla trött, men när jag väl la mig ner i sängen kunde jag inte somna på typ två timmar i alla fall. Får väl hoppas att det inte blir samma sak idag. 

<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0