Slit och släng

Idag blev jag tvingad att göra något hemskt.
Jag blev tvingad att slänga mina älskade skor. Mamma sa att de luktade mögel... Mamma gillar inte mögellukt. Mamma hade ställt in skorna i min garderob för att jag skulle känna lukten och kanske komma på att jag borde slänga dem. Och visst kände jag lukten... Men jag vägrade inse faktum.
Dock gav jag upp imorse. Så jag slängde dem. Ner i en påse och påsen ner i sopnedkastet. Hemskt sorgligt var det.
Men med tanke på hur de såg ut kanske det var lite vettigt ändå?


Fina och praktiska lufthål för tårna...


Ehm... Är det korkat att jag inte märkt att det är ett hål under skon förrän idag? Men till mitt försvar: Hur ofta vänder man upp-och-ner på sina skor egentligen? 


Resultat av slängning: En väldigt ledsen Lina.


Typ dagen jag köpte skorna... I Helsingborg med A. De var så fina då. De levde ett härligt liv fullt med äventyr i lite mer än ett år, innan de blev avlivade.  

R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0