As one thing ends another begins

Julen är över. Jag fick fina klappar igår!
En liten kompakt digitalkamera från Canon, Skullcandy in-ear hörlurar och annat fint. Har fotat en del men orkar inte lägga upp just nu. 
Det var en mysig julafton med familjen som avslutades med lite spel, gitarr och sjungande. Om jag vågar kanske jag lägger upp ett filmklipp när jag spelar gitarr och sjunger sen... vi får se. haha. 

Just nu sitter jag i syrrans lägenhet. Den som blir min sen i slutet av februari. Kom rätt nyligen hit med min vovve och massa packning. Vägen hit var inte sådär jätterolig, vilket man kanske kan lista ut. Hade en stor, tung ryggsäck på ryggen, en stor fet rullväska, en handväska och en påse med skor i ena handen och en ivrig hund i koppel i andra handen. KUL. Inte. Men nu är vi här i alla fall. 
Kanske sticker ut ikväll. Eller ja, antagligen sticker jag ut ikväll. Rätt stor chans. Så nu ska jag väl chilla lite här, gå ner och handla lite grejs, göra mig i ordning och så. Mysigt. 

<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0