Snart är den här

Ja, julen alltså.
Idag åkte julgranen upp. Lite sent kanske, men vi har varit lata...
Fint blev det i alla fall. Mysigt. Juligt.
Och NU är alla klappar klara. Jag ljög förut. Eller egentligen inte, för alla mina klappar var klara då, men idag blev jag och lillasyster utskickade på julklapps-mission i någon annans ställe. Lillebror har blivit sjuk och kan inte ränna ut i kylan, så vi köpte alla hans klappar åt honom. Men nu är det klart på riktigt. Jag tror (hoppas) absolut inte att det finns några mer klappar att köpa till någon nu.

För övrigt har jag organiserat min garderob idag. Har dragit ut allt för att se vad som är mitt och sen lagt in allt igen... Kändes rätt onödigt, men ändå väldigt behövligt.
Har också slängt ner lite kläder och sånt i en resväska som jag kan ta med till syrrans lägenhet (som snart är min...!) nån dag snart. Vet inte om jag åker förbi dr nåt imorn eller om jag väntar till på fredag. Najs ska det bli i alla fall. Prov-bo liksom. Har ju bott där en vecka förut, men nu är det ju en månad och jag ska ta med vovven också, så det blir bra att se hur allt funkar.

Nu ska jag vara vaken några timmar till antagligen. Inte alls trött än, och ledig som fan!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0