Frånvarande för att...

Yoes!
Idag har jag spenderat min tid på samma plats hela dagen, nästan.
Jag har nämligen rensat ur all skit som fanns i mitt rum (och tro mig, det var mycket... Hade en garderob full med papper och skrot, skolgrejer och saker jag inte ens visste vad de var, en liten hylla fullproppad med massa skolgrejer, och en byrå nedbombad med grejer)...
Så det var en del att göra. För en gångs skull lyckades jag till och med ta mig i kragen och slänga saker istället för att spara. Annars är det alltid "Nej men, den här plastbiten kanske jag kan använda till ett framtida konstverk" eller "alla de här gamla skolpapprena om medeltiden kanske jag kan ha användning för i framtiden".
Nej, nu rensade jag på riktigt. 
Fyllde fyra påsar med skräp, en papperskasse med papper och så ställde jag undan lite grejer och ordnade upp massor. 
Dessutom möblerade jag om lite. Bestämde mig för att fixa en vägg med min konst och en halv vägg med massa foton från Foto A-kursen. fotona på väggen var lillasysters idé, och det blev riktigt najs. 
Man ser vad jag hållit på med de senaste tre åren. :P
Har fotat lite men orkar inte lägga upp nåt nu. Kanske imorn. 

Imorgon ska förresten storasyster komma hit och hälsa på. Trevligt. 
Och på söndag kanske jag ska hänga lite med J. Förhoppningsvis blir det bra väder, då ska vi nog sola och bada nånstans. Det var ju ett tag sen jag träffade henne (studentdagen) så det blir trevligt. :)
Ska försöka se till att träffa några fler vänner snart också. Alla gör ju massa saker hela tiden och är lediga olika dagar, så det är lite svårt att kunna hitta en dag som passar båda. Men det fixar sig nog. 

Ja... just nu ska jag fixa lite med gamla cd-skivor, rippa till datorn och så. Sen blir det väl sovdags. 
Dock behöver jag inte gå ut med hunden imorgon bitti. Det är så skönt att få ta en paus från det ibland. Men det kändes faktiskt konstigt att inte behöva gå ut nu på kvällen... Han är hos styvpappa över natten (han bor inte så långt bort.:P) så kommer väl hem nångång imorn igen.

Nu blir det en jävla massa text, så jag slutar skriva. 
<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0