Hard working girl

Tjo tjo.
Nu är jag rejält trött. Igen.


Har suttit i minst tre timmar, antagligen typ fyra, och redigerat bilder från fotograferingen igår.
Har hittills redigerat elva bilder, på tre olika klädesplagg, och jag har väldigt mycket mer kvar... 
Men jag har kommit en bit på vägen i alla fall så det känns bra. 
Om jag skulle få det här jobbet är det ändå rätt soft, att fota lite och sen kunna sitta hemma och göra grovjobbet, och tjäna pengar på det (bättre lön än det jag har på BK).

Men nu orkar jag inte mer, och ska gå ut med hunden och sen sova. 
Tyvärr har jag lämnat min externa hårddisk i styvpappas lägenhet, så har inte kunnat skriva på min bok idag. 
Kanske imorgon? efter att jag har städat lägenheten förstås... 
Imorn kommer de alltså hem. :) Ska bli trevligt. Tror dock att de kommer rätt sent på kvällen.
Så ja, vi får väl se vad som händer.

God natt!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0