Shoppat

Idag åkte jag och lillasyster in till stan efter att jag slutat och så skulle hon shoppa lite grejer. Jag var med som shoppinghjälp, men hittade själv saker jag ville ha. Fick låna pengar av henne, snäll syster. :)
Vi lyckades fynda massa fina saker till henne och två fina saker till mig.
Allt vi köpte var på rea, så när vi kom hem sen (helt slutkörda efter flera timmars shopping överallt) räknade jag ut vad det hade kostat oss om det varit fullt pris på alla grejer. Dryga tvåtusen kronor har vi köpt för sammanlagt idag, men vi betalade bara ungefär femhundrasjuttio. GALET. Det är bra shopping det!

I alla fall kom jag hem med detta:





Jeans från Gina Tricot, 49 :-

Väska från Monki, 50 :-


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0