Solsting

Yo!
Fy faen, vad jag är trött och har ont i huvudet.
Har ju suttit ute i solen hela dagen i princip, så måste väl ha fått solsting eller nåt.

Dessutom har jag upptäckt en mindre rolig bränna på min kropp. Det är ju nämligen så att jag och J satt ute i solen i flera timmar idag, och jag satt med ryggen mot solen, med en väst som täckte nästan hela ryggen, men inte den nedre delen. Så nu är jag röd över axlarna och i svanken, men resten av ryggen är typ kritvit... Snyggt.
Om det finns kvar ímorn måste jag nog fota. :P 

I alla fall var vi och grillade här utanför. Gick aldrig ner till sjön, pallade inte. Haha.
Men det var mysigt ändå. Men brände armarna ännu lite till när jag satt där... 

Ja, imorn vet jag inte hur länge jag blir kvar i skolan, det får vi väl se. 
Och nu ska jag chilla framför datorn ett tag innan jag ska sova. 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0