Dagens låt

Underbara älskade njutning.
Köpte ju mina Creative In-ear hörlurar igår (igen).
Och det är HELT underbart att bara sätta in dem i öronen och dränka mig själv i musik. Bra sådan såklart.
Och idag, och igår, och kanske dagen innan det också, har den här låten varit den som jag lyssnat på om och om igen.
Hårda grejer helt klart, och för mig är det så underbart av någon anledning.
Alla olika ljud i låten gör att det blir en alldeles speciell upplevelse.

I alla fall försökte jag ladda upp den på youtube själv, eftersom jag inte tycker om alla konstiga videor folk skapar till låtarna egentligen, men jag strider mot massa rättigheter och får inte ha kvar den när jag försöker ladda upp den, så ni får nöja er med en konstig video (som sägs kunna göra så man får anfall typ... så ta det försiktigt, eller nåt).

En annan låt av The Used som jag lyssnat på en del är den här. Men det jag egentligen gillar mest med den, som är så jävla hårt, är ett slags intro som inte finns med på den videon jag länkade till. Men njutningen av att höra det får jag väl behålla för mig själv då. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0