Dumma dator...

Åh! jag blir så arg på min jävla dator!
Nu har skärmen på min laptop varit jobbig en rätt lång tid, den har flimrat och hamnat i fel läge och mnassa sånt.
Men jag har inte kunnat fixa det för garantin har redan gått ut.
Tills nu har det ändå gått rätt bra att fixa det själv, man har kunnat dutta lite på skärmen och så har det blivit bra igen. Men nu har den blivit helt jävla knäpp, man kan inte ens se skärmen typ, den bara hamnar i helt fel läge hela tiden, och dessutom så har den nu fått en spricka i sig av nån anledning...
 Jävla piss-skit. Förlåt, men det är bara så irriterande. Jag behöver ju min dator. 
Och nu går det inte att fixa själv, så då måste vi (jag) få den reparerad och det kostar ju en hel jävla massa pengar som jag inte har. :(
Ja... så, tills det har fixat sig med det kommer jag nog inte blogga lika mycket. 
Jag kan ju fortfarande använda den här datorn som jag sitter vid nu, allas dator, men detär ju inte lika lätt access till den.

Aja... Får snacka med styvpappa om det när han kommer över sen (förhoppningsvis) och se vad vi ska göra åt saken.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0