Bowling, donken och en liten promenad

Idag var jag och J och bowlade i Heron. Det var kul, så länge sen jag bowlade. ^^
Eftersom vi bara var två personer hann vi spela fyra omgångar på en timme, varav J vann (antagligen) tre. Den första omgången gick inte alls bra för mig, hon hade typ dubbelt så mycket som mig hela tiden. Andra var jag bättre än henne från början men sen tog hon igen i slutet och så råkade jag slå hennes sista och fick nio poäng, så vi vet inte riktigt vem som skulle vunnit ifall hon slog, men antagligen hon... Haha. Tredje vann jag och fjärde låg jag före tills hon tog igen i slutet och vann. 

Efter bowlingen gick vi och åt mat och funderade på att gå på bio, men struntade i det sen i alla fall, ska nog ta det en annan dag. Så missade vi bussen på minuten och var tvungna att vänta en halvtimme på nästa. Bra tajmat.
Så på bussen började vi snacka om läskiga saker... Usch. Haha.
När jag gick av hade bussen jag skulle byta till också gått för nån minut sen och det var en halvtimme till nästa, så jag gick några hållplatser. Tycker faktiskt att det är riktigt skönt att gå i takt med musiken i öronen i en mörk och småkylig stad. Lite mysigt sådär... 

Kom hem vid typ tio, och sen dess har jag kollat massa läskiga saker på youtube. 
Nu är jag rädd och paranoid. J är inte snäll! Haha. Vill inte göra er paranoida också så ska inte länka eller visa nåt... Fyfan. Förträng, förträng, förträng.

Nu är klockan rätt mycket, och jag sover inte. Trots att jag planerade att somna tidigare inatt. Juste, gick ju bra!
Måste farma också kom jag på... 
Och imorn blir det rollspel i skolan, typ. Kul, kanske. Förhoppningsvis. Jävla lång dag asså.
Nej, bajs på er!
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0