Lets not

Yoes!
Idag var det skola som gällde igen. 
Kom dit vid nio.
Ett sömnpiller till föreläsning och tre timmar senare bestämde jag mig för att skippa resterande timmar i skolan, eftersom de kändes rätt meningslösa för mig, och åkte hem.
Väl hemma ställde jag mig och lagade mat.
Var länge sen jag gjorde min kända köttfärssås som syskonen i alla fall brukade älska, så det fick det bli. Och lite spaghetti på det. 
Kände mig riktigt pigg för ett tag där, men nu börjar jag bli tröttare igen. 
Rast-kaffet som höll mig vaken de senare två timmarna av föreläsningen har väl slutat verka nu...
I alla fall ska jag snart ner och handla med vovven, och sen blir det plugg för hela slanten antar jag. 
Har inte så mycket annat att välja på. 
  
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att kika in vem denna bloggerska är ?! =D Inget måste ;D

2009-11-02 @ 17:07:11
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-11-02 @ 17:56:55
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0