Stress

Dagen har varit så sjukt stressig att det inte är sant.
I alla fall har jag varit psykiskt stressad.

Började med en liten sovmorgon dock, vaknade halv tio men tröttare än någonsin trots extra sovtimmar.
Fixade lite och gick över till vovven och fixade med honom...
Sen åkte jag med mamma in till sjukhuset för en liten koll och så åkte vi in till Skanstull sen för att kolla lite grejer.
Åkte tillbaka hem, till vovven igen, började plugga lite.
Var sjukt jobbigt att hitta nåt att skriva om och att hitta en muntlig källa framförallt, som vi var tvungna att ha.
Sent ikväll fick jag tag på en man som jag ställde några frågor till och imorgon bitti ska jag prata med en annan, en kvinna.
Har skrivit och skrivit och ringt, mailat, stressat sönder... Nu känner jag mig trött som fan.
Ska nog sova snart tror jag. 
 
Efter skolan imorn är det helg.
Det ser vi fram emot.
Jupps jupps...
Lite halvplanerad helg sådär, hoppas den blir trevlig!
  
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0