Totally unneccesary

Duude. 
Idag började jag ett, men som sagt var jag tvungen att gå upp halv sju.
Jag och mamma gick över till styvpappas lägenhet på morgonen, jag skulle ju ut med hunden och tvätta hans sår och så. Innan jag åkte till skolan kollade vi lite på Forrest Gump. Så underbar film...
    
I alla fall åkte jag till skolan, var där i tid. 
Men lektionen blev inte lång för mig. "Ni får jobba med det där själva i en timme" sa läraren och gick. Så vi gick. Sämsta läraren också... Jag ryser av obehag när hon kommer in i rummet.
    
Ja, vi åkte in till stan ett tag istället. Kollade runt lite och jag köpte en tygpåse på Hollywood för tjugo kronor. Najs är den. Det blev typ blackout inne i stan när vi var där också... Lite läskigt men jag tyckte det mest var kul. hela centralen blev mörklagd och saker slutade fungera ett tag... 
   
Sen åkte jag hem igen, eller ja, till styvpappas lägenhet. 
Nu är jag hemma, i mitt rum, och har plockat i ordning allting i rummet igen. Var ju tvungen att flytta på massa grejer för att de skulle komma åt och installera bredbandet. 
    
Resten av kvällen blir chill. 
Imorn ska vi redovisa gruppuppgiften. Går säkert helt okej... 
Men nu ska jag kolla lite grejer på datorn och skit. 
   
<3 

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: I know, flera har sagt det!

2009-11-05 @ 19:48:51
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0