Trött. på. plugg.

Nu har jag suttit i mer än två timmar och försökt få rätsida på den här jobbiga uppgiften. 
Jag tror att jag är klar, nästan. 
Men det är inte roligt. BLÄ! säger jag bara. 
   
Och på beslutsfattarfronten går det inte så bra alls. 
Jag tröttnade på att vela fram och tillbaka mellan vad jag skulle göra och bestämde mig för att stanna och vänta. 
Men nu börjar jag vela igen. 
Nej jag orkar inte, nu får jag helt enkelt vara kvar, och om jag sedan mitt i allt får nån uppenbarelse om vad jag ska göra här i livet får jag väl helt enkelt fixa det då. 
Men nu ska jag fokusera på vad jag gör nu. 
Pluggar Journalistik och Multimedia. 
Öhm... jag måste alltså hitta en praktikplats. 
Lycka till säger jag till mig själv då,
lycka till!
   
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0