Tillbaka från frånvaron

HEJ!
  
Jag har varit borta ett tag, jo jag vet. 
I torsdags natt sov jag hos JD, mysigt som fan. 
Fick sova länge på morgonen också, underbart härligt. 
Men sen var jag tvungen att ta alla mina tunga grejer (laptopen i väskan med massa annat skit, tre tunga böcker och åtta flaskor dricka) och åka ut till Spånga. Dock fick jag ju skjuts till centralen vilket var väldigt skönt. 
   
Pluggträffen gick bättre än förra gången, vi pluggade faktiskt! Och ja... det kändes lite mindre ångestfyllt än det gjort innan. Det kan hända att jag faktiskt klarar den här tentan också (i och för sig vet jag ju fortfarande inte OM jag klarade förra tentorna, men jag är rätt så väldigt säker på att jag gjorde det). 
   
I alla fall...
Efter pluggandet åkte jag hem en stund, speed-färgade lillasysters hår (det tog seriöst typ fem minuter, sen var jag tvungen att springa till bussen. Kan meddela att resultatet blev bra också!) och stack ut till Flempan för inflyttningsfest. 
I början var det bara jag och fem killar, varav endast två gick i min klass. Senare kom lite annat folk jag inte kände, två tjejer och en kille, och när de senare sa att de skulle dra ut och dansa hakade jag på. 
Det blev tillslut jag, två andra tjejer och en kille (varav ingen jag kände) som hamnade på Grodan, någon slags brat-klubb inne i stan. Där dansade jag en hel del tills benen värkte, men när jag och en av tjejerna tröttnade på det tråkiga folket stack vi därifrån sökandes efter annat skoj. 
Det hela slutade med att vi två satt och käkade nattmat på Donken och sen drog jag hem och sov. 
   
Imorse sov jag rätt så länge, och resten av dagen har jag spenderat med att gå till och från tvättstugan med mamma. Tvättmaskinen jag beställde kommer på tisdag. Skönt. (Haha, de ringde mig igår morse när jag låg och halvsov med JD)
   
Nu ska jag snart kolla på film med mamma och lillasyster. Milk har vi hyrt. Och så har jag köpt MASSA godis. Inte bara till mig då... 
Chill-frill!
<3
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har hektiska dagar;) Hälsa mamma Eva!

2009-10-11 @ 16:27:24
Postat av: Lina

Det ska jag göra! :)

2009-10-11 @ 21:15:34
URL: http://amusingname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0