Trött. Som. Fan.

Heej...
Jag halvsover lite. 
Är jävligt trött av någon anledning. 
Har massa godis som jag inte har ätit. Väldigt ovanligt faktum. Det brukar oftast försvinna inom högst en timme efter att jag har köpt det. Lite överdrift där kanske, men ja... innan kvällen är slut i alla fall.
   
Nu är jag hemma på riktigt. Vi har nästan golv. Spånskivor för tillfället, men man slipper skor i alla fall. Hoppas resten blir klart på måndag eller tisdag. Vore najs om allt bara blev som vanligt igen. 
    
Helgen är oplanerad. 
Jag känner för att göra någonting, men jag vet inte riktigt vad. 
Egentligen vet jag ju vad jag borde göra. 
Samma sak som jag alltid vet att jag borde göra, hela tiden. 
Plugga. 
Eller möjligtvis försöka hitta praktikplats inför vintern. 
Men jag vill inte. 
Och jag orkar inte. 
Och jag måste ta mig själv i kragen och sluta göra saker i sista sekunden. 
Visst, det funkar oftast till prov och tydligen även till tentor ibland, men det här med praktikplatsen... Då måste man faktiskt vara ute i god tid för att få någonting vettigt. Och det vill man väl ha? Eller?
 
Ja jag vet inte. 
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0