Jag vann över mig själv

Jag vann över mig själv och nu ska vi sova. Jag och mig själv alltså, även om det är en hemsk formulering. Jag och jag själv hade passat bättre grammatiskt, men med tanke på att jag refererat till mig själv som just "mig själv" så många gånger redan så funkar det liksom inte riktigt att bara ändra mitt i allt. 
Vad snackar jag om?
Man skulle nästan kunna tro att det är mig själv som snackar, men det är det ju inte. 
Tur att jag vann i alla fall, annars hade vi väl suttit här och flummat hela natten.
    
Och nej, jag är inte schizofren på riktigt, jag är bara väldigt konstig. Det är en helt annan sak.
God natt, vanliga människor!
<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0