Morgon

Goder morgon dårå!

Idag var jag tvungen att gå ut med hunden det första jag gjorde när jag vaknade. Inte kul när man är sjuk och ligger och snörvlar. Men det var inte så hemskt faktiskt.
Det är så fint väder idag, så jag gick en lite längre runda än jag brukar. Det var mysigt i solen. :)'
              
Om typ en eller två timmar kommer min storasyster hit. 
Det ska bli kul, nu var det rätt länge sen hon var här (eller så känns det bara som det för att hon brukar vara här oftare...). Nu är det bara jag och mamma hemma. Småsyskonen är på resande fot i helgen. 
Ska försöka lära mig lite mer om den här datorn nu... Typ leta skrivprogram och grejer. 

Det är den datorn jag har fått. En Powerbook G4. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0