Slapp jobba

Så jävla skönt, nu sitter jag hemma igen, jobbar inte.
Jag åkte till jobbet och var redo att jobba (eller ja, lite halvt i alla fall, ville ju verkligen inte egentligen), men sen hörde jag en tjej prata med arbetsledaren om att hon ville jobba längre idag, och då tog jag tillfället i akt och sa att hon kunde få jobba istället för mig. Så jag fick åka hem, vilket var jävligt skönt med tanke på hur trött jag är. Dessutom måste jag plugga typ NU snart.
Vann budgivningen på boken jag ville (eller ville och ville, måste) ha, och kommer antagligen få köpa två andra på annat håll, för billigare pris också. Najs.

Men nu ska jag... plugga. snart. alltså.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0