Typ wohoo

Sitter hemma hos A och har haft en riktigt trevlig kväll med massa skitsnack och hundpromenader i staden.
Är glad också, för det visar sig (enligt säkra källor) att jag inte alls blivit helt ditchad igår, utan att i alla fall en av de som jag trodde var sandkorn visade sig vara guldkorn. Det kan vara lite fram och tillbaka med henne så...
Men ja... Har suttit och skrattat åt mig själv på grund av detta, och massa annat som inte ens är värt att ta upp. :P

Men som sagt: mår bra nu!
Imorgon vaknar jag definitivt inte av en hulkande hund på golvet, åker hemifrån nångång efter tio, är och träffar M vid elva, och så ska vi väl plugga...

Jag är inte bra på att skriva just nu.
Så hejdå! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0