Busy, busy girl

Idag har jag jobbat på min syrras jobb från typ tio till halv sex. Lagt upp produkter på hemsidan och grejer. Det är rätt soft, enligt mig bra betalt och inte så jobbigt. 
Och nu ska jag antagligen få börja jobba lite mer där, eftersom syrran behöver hjälp med sina arbetsuppgifter och de tycker att jag arbetar effektivt och bra. Så förhoppningsvis blir det en eller två dagar i veckan i alla fall.

Dock måste jag verkligen lägga upp ett schema för mitt liv nu känns det som... Jag pluggar, har numera två extrajobb, tränar (fast inte nu eftersom jag är sjuk och eländig), har hund, umgås med vänner och bara lever... Fast på nåt sätt har jag börjat tycka om det. Att alltid ha någonting att göra. Och det är ju bra när man ska vara upptagen hela tiden.

När jag kom hem vid typ sex gick jag ut med hunden, sen chillade jag nån timme eller två framför tv:n innan jag satte igång och pluggade till omtentan på omtentan på torsdag. Det går lite bättre nu, för jag försöker verkligen förstå allt jag läser istället för att bara memorera... Vi får hoppas att det går bra! Tredje gången gillt?

Nu orkar jag nog inte plugga mer dock. Måste ut med hunden en sista gång och sen sova.
Imorn är det skola från tio till tolv, vi ska gå igenom den första layoutade versionen av tidskriften. Får hoppas att läraren gillar det vi har åstadkommit! Efter skolan ska jag tillbaka till syrrans jobb och lägga upp lite fler produkter och så. Det blir bra.

Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0