Det är fredag, jag har pengar och solen skiner!

Många positiva saker går att säga om idag.
Jag har fått sova ut, jag har fått mitt studiebidrag, solen skiner utanför fönstret och jag är ledig i tre dagar. Om jag inte orkar jobba imorgon det vill säga men med tanke på hur mycket jag hostar gissar jag på att jag knappast går till jobbet då... Hade ju hoppats på att vara frisk imorn men det blir bara värre och värre det här. Och det är väl baksidan med idag. Och det faktum att jag verkligen måste plugga typ hela dagen.

Men jag struntar i det. Allt känns underbart ändå.
Jag får gå ner till centrum sen och köpa hem lite dunderkurer så jag blir frisk. Eller i alla fall kanske lite honung, halstabletter och sånt.  

Snart tänkte jag och mamma tvätta min vovve. Han är smutsig. Det är bara en sån process att tvätta honom bara, och därför orkar man inte riktigt göra det så ofta. Men nu är det fint väder ute och jag har tvättat alla hans handdukar så nu ska han bli ren och fin inför våren!
Sen ska jag plugga då. Och försöka bli frisk.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0