Från staden till sjöstaden


Vi köpte klubbor. Najs.

Idag har varit en bra dag. Väldigt lång, och utmattande som få. Men bra.
Det kan inte bli mycket annat när man spenderar den med M. Helt enkelt. Bara massa skratt, galenskaper och underbarhet. Awesomeness.
Vi har fotat en hel jävla massa. Det var kul. Kvaliteten på bilderna kan dock diskuteras... Haha.


Man måste alltid ha en bild på en hoppande M. Annars är det ingen riktig fotorunda.


Jag är rätt duktig på att förstöra söta bilder har jag kommit på. Skillz.

Jag är så trött att jag skulle kunnat somna för flera timmar sen.
Och imorn ska jag upp till skolish på typ... morgonen. Tidigt. Hemskt. Varför? Jobbigt. Men rätt bra. Kanske.
Jag kan inte skriva. Är för trött. Märker ni hur korta meningarna blir? Det är för att jag inte kan tänka längre. Måste ut med hunden. Som vanligt. Och sen sova. Som fan.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0