Igår såg jag tre katter spela instrument och sjunga

Ja... jag skrev ju inte bara tenta igår. Jag gjorde faktiskt väldigt mycket.
Efter tentan åkte jag hem och spelade lite Guitar Hero, sen så skulle mamma vårstäda och sa till mig att städa ur min klädkammare och slänga sånt jag inte tänkte använda mer. Och det blev ju lite jobbigt med tanke på att jag verkligen inte kan slänga saker. Så jag har samlat på mig massa kläder under åren och lagt dem i en fet IKEA-kasse (och lite andra kassar...) och lagt upp dem på en hylla. Men igår tömde jag den kassen helt! Sparade bara lite roliga kläder som man kan ha till utklädnader och så, och tog fram sommarkläderna! Rätt bra ändå. 

Efter storstädningen av min klädkammare gjorde jag mig i ordning, åkte och träffade JJ och så åkte vi på spelning. Det var tre olika band som spelade på Kafé 44, varav två killar från två av de olika banden gick i min gymnasieklass. De jag ville se var Cats in Riot. Det var najs, blev lite trött av att stå så länge (haha, hej latmask... så fort jag blir helt frisk måste jag fan gå och träna igen) och började hosta efter ett tag men annars var det riktigt najs. Good shit. 

Nej, nu måste jag gör mig i ordning. Ska träffa K och så ska vi grilla och chilla med några av hennes kompisar. De har ju haft mösspåtagning idag så alla kommer typ sitta i sina studentmössor... Funderar på att sätta på mig min jag med. Haha. 

Chillz!
<3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0