Seg dag

Det blev ingenting med K idag. Hon mådde inte så bra och orkade inte. Så jag har typ chillat idag bara. Varit hemma, kollat tv, kollat dator, halvsovit, ätit pizza. Lite sånt. Finns väl inte så mycket att berätta egentligen. Men har varit mysigt att chilla med mina småsyskon.  

Och morgondagen ser jag fram emot! Ska träffa finaste M som det bara var alldeles för länge sen jag såg sist. Det kommer bli underbart. Fotorunda for the win! Hoppas på sol. Fin sol, fina miljöer och fina tjejer kan ju bara inte gå fel liksom...
Och efter fotorundan och myshäng med min fina kanske jag hinner hem en stund innan jag ska in till stan och göra journalistiskt arbete med JR. Vi ska samla fakta och fota till våra små notiser. Bland annat ska vi spela Laserdome. Lite kul ska man väl få ha i arbetet också? I och för sig har jag väl mest bara haft kul i mitt journalistiska arbete till tidskriften hittills. Krogrunda och krönika... Rätt soft.

I alla fall blir nog imorgon en bra dag.
Och nu: Det vanliga. Vovveprommis, nån serie och sen sova.

Peace out bro's!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0