Chill

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har mest varit hemma hela dagen, men åkte iväg en stund för att träffa J och snacka lite skit. Vi träffades i Gullmars och åkte in till stan, sen gick vi ner till Fridays i Kungsan och åt lite god mat och satt och snackade ett tag. Trots att vi inte gjorde nåt speciellt eller var där särskilt länge var det mysig. Alltid trevligt att bara träffas och prata lite.

Men imorgon tror jag inte att jag ska ta det så lugnt. Nu börjar det verkligen bli dags att träna igen. Har ju inte använt mitt träningskort på hela sommaren, och behöver verkligen komma i form. Så tänkte försöka pallra mig till simhallen imorn. Kanske springa lite på löpbandet, träna lite mage, ben och rygg och simma en stund. Ska verkligen försöka. Nej, jag SKA. Jag måste. Även om det inte är lika kul att träna ensam som med J. Men hon jobbar ändå imorn så det går inte. Och så måste jag städa upp lite i rummet också. Har börjat se ut som en jävla röra här igen så får rensa ut lite kläder... In med det i klädkammaren igen!

Och nu, nu ska jag nog sova snart. Börjar bli trött.
Guddnajt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0