Megavirus

Jag har fått nåt jävla virus på min dator. Det är en grej som "låtsas" vara antivirusprogram som ska scanna datorn och hittar massa virus som det ska ta bort, men är egentligen ett megavirus som typ dödar allt. Som tur är var jag smart nog att fatta att det var knas och hittade ett sätt att tillfälligt ta bort den där skiten från min dator, men tror inte det är helt borta än så förhoppningsvis kan min storasysters datasnille till pojkvän hjälpa mig med det imorgon. Lite segt dock att internet inte funkar på mitt användarkonto nu bara för det... Men men... Tur att jag inte var korkad och trodde att det var på riktigt så den dödade allt i hela datorn i alla fall.

Akta er för konstiga virus, folket!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0