Aj, aj, och ännu mera aj

Hej! Jag har ont. I hela kroppen. Träningsvärken från i torsdags är ännu värre idag, och att ligga inklämd brevid min vän A i hennes 90-säng en hel natt hjälpte inte riktigt.

Idag har jag halvsovit typ hela dagen. Vi gick upp vid elva, då var jag väl inte riktigt vaken. Sen låg vi och myste med bebisvalpen i sängen ett tag, och efter en liten promenad och lite soft tv-tittande la jag mig i hennes lilla soffa och somnade. Extremt trött. Vet inte varför. Kanske för att jag är halvt sjuk... Dock mår jag bättre idag än jag gjorde igår. Igår var en mysig kväll i alla fall. Vi chillade mest, satt och snackade, myste med vovvarna, kollade tv och åt Ben & Jerrys. Trevligt, trevligt.

Öh, jag vet inte vad jag ska skriva. Jag håller liksom på att somna just nu, så det är lite svårt.
Morgondagen kommer att bli väldigt mysig i alla fall. Hoppas på att känna mig ännu bättre då, så jag inte smittar ner pojken. Vi ska i alla fall äta, gå på bio och sen mysa. Det blir nog riktigt härligt tror jag.

Nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen och typ dö snart. Lika bra, annars somnar jag kanske vid köksbordet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0