Tequila x2

Igårkväll var...
Ja, den var vad den var kan man väl bara säga. Antar jag.
Jag hade kul. Tills jag skulle hem och förstörde allt igen.
Så som jag alltid lyckas göra.
Jag vet inte hur jag lyckades dricka så mycket som jag gjorde, och inte heller hur jag fortfarande hade pengar kvar till taxi efter allt drickande. Men det gjorde jag.
Jag kommer ihåg nästan allting men jag visste inte riktigt vad jag gjorde när jag gjorde det. Inte bra.
Och nu mår jag sämre än jag någonsin gjort dagen efter en utekväll.
Det förtjänar jag väl.

Så idag har jag knappt rört mig från soffan, förutom när jag varit tvungen att gå ut med hunden.
När jag vaknade kunde jag knappt stå upp. Helt galet.
Man ska inte dricka för mycket. Man ska dricka lagom.
Annars blir allt bara fel.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0