Inflyttningsfest och födelsedagsfirande

Igår var det inflyttningsfest hos storasyster och storasysters pojkvän.
Det var trevligt. Trots att jag inte kände i princip någon där förutom kanske tre personer. Inklusive min syster och hennes pojkvän.
Men ja, jag hade trevligt som sagt. Drack inte så mycket alls. Jag blev lite halvseg efter ett tag och fick ont i huvudet så var inte särskilt party. Men det var kul ändå, det var rätt mycket folk. Vi satt och snackade lite och spelade Buzz lite då och då, och lyssnade på musik. Men tillslut blev jag så trött att jag bara satt och väntade på att alla skulle åka hem så jag kunde sova (jag fick nämligen sova på deras sköna soffa). Tillslut, vid kanske fyra nån gång, så fick jag som jag ville och sov till tolv idag. SKÖNT.

När de andra två sömntutorna också hade vaknat åt vi lite frukost i form av knäckebröd, baguetter i ugnen, pizza, oboy och sprite, och kollade på en film. Fanboys hette den, handlade om Star Wars-fans som hade ett mission att se Episod I före alla andra. Var rätt kul faktiskt.

Efter det spelade vi lite mer Buzz och sen åkte vi hem hit, där vi fick jättegod tårta som lillasyster gjort, gav lillebror presenter och satt och spelade Guitar Hero och Need for Speed Nitro som han fått, på Wii:n. 
Efter kalaset var slut har vi suttit och spelat vidare, och nu när all gått och lagt sig har jag suttit och spelat vidare själv. Börjar fan bli duktig på Guitar Hero nu! Askul. Jag har suttit och kört på Medium och klarat massa låtar, dock inte med världens högsta procent men ändå... 

Nu måste jag gå ut med hunden, och sen sova! Jävligt trött faktiskt. Så det blir NAJS! 
Peace out bro's!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0