LOST Five, one to twelve

Min dag kan summeras med ett ord. Det ordet är LOST.
För det är i princip det jag gjort hela dagen.
Legat i sängen och tittat på så mycket som möjligt av det jag missat av serien. För så kan man ju inte ha det. Ha missat massa grejer... Den serien är genial. Det finns typ inget annat ord att beskriva den med. Jag önskar att jag kunde komma på nåt sånt och göra en egen tv-serie.

I alla fall... Har faktiskt inte gjort så mycket mer. Men det var extremt länge sen jag bara var hemma en hel fredag, särskilt en fredagskväll, och bara tog det lugnt. Jag tror att jag behövde det idag.
Jag har väl flytt lite antar jag. För så fort jag var tvungen att göra annat, som att gå ut med hunden och diska, så bröt allt samman igen. Och det orkar jag helt enkelt inte med att det gör. Så jag flyr. Det känns bättre så.

Och imorgon ska jag fly på andra sätt. Eller, fly låter egentligen så dramatiskt. Det är väl inte så hemskt antar jag... Men i alla fall. Imorgon ska jag träna på dagen, eftersom jag inte gjorde det idag, uppenbarligen. Och sen ska jag som sagt parta på kvällen. Gissar på att det blir en bra dag imorn.

Men nu ska jag nog kolla ett avsnitt av Family Guy (så jag inte somnar helt paranoid...) och sen sova.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0