Nu går vi plus

Idag sken solen. Det kändes nästan dumt att jag var tvungen att spendera hela dagen vid en dator, men måste man så måste man.
Jag layoutade reportaget, och jag är riktigt nöjd faktiskt. Dock vet man ju aldrig vad lärarna säger sen. Jag tycker att det är smått jobbigt och förvirrande det där. För vi ska ju ge varandra respons på texterna i grupper innan vi skriver om det som behövs och skickar in version två, men jag tycker nästan aldrig att jag får så mycket kommentarer, dock lyckas det alltid komma upp en del problem när man får respons från läraren sen. Jag anser att respons är någonting som ska hjälpa en att göra saker bättre, alltså att man ska få veta även det som inte är så bra. Men den här gången var det nästan ingenting någon tyckte att jag skulle ändra... Jag hoppas verkligen att det är så bra som jag själv tycker att det är.

I alla fall... Satt i datasalen från nio till tre, och sen åkte jag hem. Har mest bara chillat sen dess. 
Imorgon blir en busy busy day för lilla Lina. Först bär det av till skolan klockan nio för en föreläsning som håller på till tolv, efter det ska jag in och möta upp J och träna, och efter det ska jag på visning av en lägenhet. Som jag inte tror att jag vill ha eftersom den ligger långt bort åt helvete, men vi får se. Man kan ju alltid ändra sig. Som sagt... Vi får se. Lika bra att gå på visning i alla fall när jag ändå blivit kallad för en gångs skull.

Hoppas att plusgraderna håller i sig till imorn också, så jag kanske till och med kan ha på mig min nya "skinnjacka".
Nu ska jag snart ut med hunden och tralla, sen blir det nog lite sömn. Lyckades somna vid typ åtta nån gång ikväll så det är nog lika bra att gå och lägga sig i tid för en gångs skull. Möjligtvis...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0