Tisdag med träning

Åkte in till skolan och var där från nio till tolv idag. Somnade en stund på föreläsningen... Jag var trött. Jag är trött.
Efter skolan åkte jag in och mötte upp J för träning. Körde på som fan idag, verkligen tröttade ut mig själv. Först gick och sprang jag på ett löpband, sprang fem av femton minuter, vilket är rätt duktigt för att vara jag, haha. Sen gick vi in till gymmet och jag körde benpress, utsida lår, insida lår, chins, dips, rygg, axlar, bröst, mage och bål. På vissa av maskinerna körde jag tio till tjugo repetitioner, men på rygg, mage och bål-maskinerna körde jag minst femton gånger tre. Det är mest mage och rygg jag vill fokusera på just nu. Efter gymmet gick vi och testade nån trapp-grej som var smått läskig och sen stretchade vi. Hoppas att stretchningen hjälpte nu... Annars blir det major träningsvärk imorn, vilket det antagligen blir, men det gör väl inte så mycket egentligen. Det är skönt att känna att man gjort nåt liksom, bara lite jobbigt att typ inte kunna röra sig normalt.
Ska nog träna antingen på torsdag eller fredag igen. Najs.
Efter träningen åt vi hamburgare och pommes, haha, som vanligt. Men det är ju så jävla gott just efter man har tränat!

Skulle ju egentligen ha åkt på visning av en lägenhet klockan sex ikväll, men struntade i det eftersom jag var så trött och inte vill ha en lägenhet så långt bort ändå, hur fin den än är. Så jag åkte hem istället, och har nu bara chillat och tagit ett bad. Tagit det lungan helt enkelt. Och nu ska jag chilla lite mer.

Peace!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0