Trött innan träning, pigg efter träning

Jag trodde knappt att jag skulle orka träna när jag åkte iväg ikväll. Höll fan på att somna.
Men efter träningen var jag hur pigg som helst. Helt sjukt att man kan må så mycket bättre av att träna.
Vi pratade om det också, jag och J, hur mycket mer man orkar med. Jag har aldrig orkat göra särskilt många saker samtidigt. Men nu känner jag att jag skulle kunna plugga, träna och skaffa ett jobb, samtidigt som jag har min fritid och umgås med vänner och har kul. Innan orkade jag knappt med att plugga och jobba samtidigt.
Det känns riktigt bra det här. Dock blev det inget aerobicspass. De jävla solarierna stal mina pengar, vi var tvungna att gå ner och fixa poletter och sen var jag tvungen att banka ner min polett innan tiden startade, så vi kom försent till passet och de hade låst dörren så vi fick inte komma in. Lite drygt... Men men. Vi tog den vanliga rundan på gymmet istället. Och hittade en ny, extremt jobbig men asbra maskin. Awesome!
Så, träningen var bra!

Så ska jag på arbetsintervju imorn. För ett telefonförsäljarföretag. Egentligen blev jag ju rätt avskräckt från det när jag jobbade med det en gång, men på det här stället jobbar man för fast lön och inte provision, så beroende på lönen och allt sånt så får vi se... Värt ett besök i alla fall.

Sen kanske det blir träning imorn också. Vi vill ju gå på ett pass, så om vi hittar nåt vi vill gå på imorn ska vi nog det. Fast det kanske man inte vill imorn, om man har träningsvärk och så. Men de senaste gångerna har jag faktiskt inte haft så mycket träningsvärk, så hoppas jag slipper det värsta imorn i alla fall.

We will see what happens.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0