Tvådagarsfest

Jag har varit borta ett tag...
I fredags kväll åkte jag till en av JD's polare och förfestade lite innan vi drog till Harry B, där vi stannade till stängning. Det blev massa springande fram och tillbaka mellan alla olika grabbar och öl hit och dit, men det var trevligt. När de stängde vid tre åkte vi tillbaka hem till samma kille och busade lite innan vi gick och la oss.
Sov på en soffa tills grabbarna började spela galet hög musik vid typ elva. Inte kul. Men men, det var bara upp och hoppa, och sen gick jag, JD och han som bodde där till Daisys och köpte mat. En av de andra killarna kom dit sen också, och vi åt och sen gick vi tillbaka till huset. Där stannade jag hela dagen, satt och kollade på The Grudge, skrattade åt knäppa grabbar och halvsov på soffan tills flera grabbar kom tillbaka igen och några till som inte varit där igår också kom. Efter att vi förfestat igen och kommit back on track drog vi ut igen, till Underbara Bar, där vi också stannade till stängning. Har aldrig varit där förr men det var ett rätt bra ställe faktiskt, rätt mysigt. Det blev öl, drinkar, shots, babbel och dans. De stängde två där, så efter det drog jag, JD och en annan kille till After och tog en varsin öl till innan de såg ut att vara på väg att stänga där också, och sen drog vi hem till JD. Chillade där ett tag, sen delade jag och den andra killen på en taxi och jag åkte hem och sov.

Det har varit en smått galen men väldigt rolig helg. Och nu måste jag nog ta tag i lite pluggande igen...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0