Hard work, work

Idag skippade jag skolan och jobbade istället. Ringde storasyster igår vid halv tolv på kvällen och frågade om jag kunde få jobba, vilket jag fick. Väldigt bra. Måste jobba så mycket som möjligt nu. Tjäna ihop pengar så jag kan göra något roligt i sommar.
Satt på jobbet från tio till fem. Var inte så stressigt idag, för jag var tvungen att vänta på massa grejer för att kunna göra det jag skulle, men det var rätt skönt ändå. Jag och syrran gick ut på en liten promenad i det härliga sommarvädret under lunchen och babblade lite. Väldigt trevligt.

På vägen hem började jag känna mig sjuk. Och nu känns det rejält. Jag vet när jag ska bli förkyld. Då svider det i gommen och äcklar sig. Förstår verkligen inte vad det är med mig... Förut blev jag nästan aldrig sjuk, nu blir jag det hela tiden. Är så trött på att vara sjuk. Men jag ska dricka mycket varma drycker med honung i och försöka bli frisk. Dock kan jag ju inte riktigt sitta hemma och vila, måste ju gå i skolan och jobba också. Och träna också, det ska jag göra imorn. Kanske inte världens bästa idé, men jag orkar inte bry mig. Även om jag borde.

Det blir nog mycket skolarbete och jobb i veckan, kan jag tänka mig. Men det bra ändå.

Nu ska jag sova snart.
Sleep tight!
<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Kanske du drabbats av ngn allergi av ngt slag!?

2010-05-18 @ 22:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0