Och så var man frisk igen

Så skönt. Jag hostar inte som en gris längre, och jag ligger inte och snorar hela tiden (dock är jag ju inte HELT frisk, men så frisk som jag bör vara). Så nu kan jag jobba igen. Första passet för veckan är på onsdag.
Idag har jag varit i skolan på världens tråkigaste föreläsning. Jag ser inte alls fram emot den här delkursen... Men som sagt. Vi tar oss igenom den.

Efter skolan åkte jag hem och hjälpte till med lite saker hemma, sen satte jag mig och jobbade. Fick lite uppgifter från syrrans jobb som jag skulle göra hemma ikväll. Blev klar för lite mindre än en timme sen... Skönt.

Imorn blir det nog en lång skoldag. Vi ska till riksdagen på studiebesök och sen ha några politiker eller nåt som ska förklara grejer (ja, jag lyssnade verkligen när läraren förklarade vad vi skulle göra...). Sen ska jag möta upp J och så ska vi träna! Så pepp, första gången på typ hur länge som helst! Helt underbart. Det blir awesome helt enkelt.

Nu ska jag ut med hunden, sen sova. Som fan!
Nighty!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0