Skitskola och träning

Fyfan asså, idag hade vi världens sämsta dag i skolan. Hela den här kursen gör mig så omotiverad det bara går att bli. Först skulle vi haft dugga klockan nio, trodde vi. Men när vi kom dit fick vi veta att nej, det skulle vi inte... Tydligen tyckte den korkade läraren att han får lägga saker lite hur han vill och hade därför inte meddelat att duggan skulle vara efter lunch. Folk blev arga, särskilt den andra klassen som alltid ska argumentera om varenda litet problem i femtio år även om det inte leder nånvart. Vissa blev riktigt arga och stormade ut. Kalabalik bröt ut i en sisådär tjugo minuter, sen lugnade det ner sig lite.
 
I alla fall var föreläsningen på morgonen värdelös, och den där jävla duggan var ju ett stort skämt på riktigt. Visst, jag hade inte pluggat, men även de som hade gjort det fattade typ inte ett jävla skit. Sämst.
Och sen var det en till jävla värdelös föreläsning.

Efter skolan fick jag i alla fall göra nåt kul. Träna!
Mötte upp J och vi gick och körde i gymmet idag. Var länge sen vi verkligen körde på så hårt så det var helt underbart att känna sig helt utmattad efteråt. Tränade en hel del mage också vilket var najs.

Nu ska jag sova. Faktiskt riktigt trött. Och nu kommer jag sova som en stock i några timmar och vakna upp och känna mig som en sten ungefär. En stor, värkande sten.
Off to bed I go!

Sleep tight!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0