Min finaste vovve

Grattis pluttsnutt, 11 år!



Ja, idag fyller min lilla (stora) sötnos Pelle (aka Bobo, Flygplansbjörnen, m.m.) elva år, alltså sjuttiosju i hundår. Gammal vovve, men fortfarande lika söt. Jag kallar honom alltid för min finaste vovve, trots att jag varken har eller har haft någon annan vovve än honom. Hihi. Men han är ju min finaste... Älskar honom så mycket och kan knappt förstå att jag har haft honom i mer än halva mitt liv nu. Jag är tjugo och han är elva, och jag skaffade honom när han var fem månader gammal. Min bästa vän i vått och torrt är han.

Jag har köpt små presenter till honom också, som han ska få sen. Han öppnar dem alltid själv, så duktig! Han får Dental Fresh-godisar och två ben till att lägga på lager för tillfället, eftersom han redan har ett som väntar på honom. Finns inte så mycket annat han har nytta av nu på äldre dar eftersom han inte riktigt orkar eller får leka så mycket längre.

Men han blir nog glad i alla fall, min finaste vovve! :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0