Expressive.com

Lite mer om projektet vi håller på med då... Just nu sitter jag i skolan och har redigerat massa bilder. Tänkte dra hem snart men först tänkte jag faktiskt skriva lite här. Egentligen vill jag nog inte skriva så mycket, lägger hellre in massa bilder. Så varsågoda:
Anledningen till att jag bara har bilder på mig själv är inte att jag är egocentrisk, utan jag har inte frågat mina snygga kompisar om det är okej att lägga upp bilder på dem här, så då skiter jag i det. Ni får nöja er med mig helt enkelt. Alla kläder och skor är mina egna (förutom väskan och kaninöronen på bild två).
Riktigt nöjda blir vi med vår sida. Inte helt klara än men vi ska fortsätta imorgon, och jag lovar att länka till det klara arbetet sen!

Nu sticker jag härifrån!
Chillz!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0