Handla

Idag har jag CSS:at som en galning i skolan. Haha, känns så konstigt när hela klassen helt plötsligt sitter och pratar om "HTML, CSS, ducken, smultron, padding, taggar, m.m." När blev vi tekniska liksom? Lite roligt i alla fall, och det är ju kul att lära sig trots att det kan vara extremt frustrerade när man inte fattar vad man gör för fel.

I alla fall är jag hemma nu, och ska snart åka iväg och handla med styvpappa och lillasyster. Jag ska köpa lite mat och gott till mina födelsedagsfiranden (med familjen på torsdag och med vännerna på lördag). Kan fortfarande inte fatta att jag blir tjugo på torsdag. SÅ JÄVLA SKÖNT! Haha. Hoppas jag får en egen lägenhet snart också...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0