Har hittat bästa födelsedagspresenten!

Idag var jag och styvpappa i Nacka Forum för att hitta en födelsedagspresent till mig. Jag hade redan bestämt mig för ungefär vad jag ville ha. Och jag vet att man egentligen ska önska sig massa saker och sen inte veta om vad man får, men i min familj känner vi oftast att det är smartare att sikta in sig på nåt som man verkligen behöver eller vill ha, och om det då är lite dyrare kan man få lite småsaker utöver det. Och eftersom min mp3 nyligen tog livet av sig så vill jag ha en ny. Och som sagt, hittade BÄSTA idag! 



Creative ZEN X-Fi2 heter den. Underbar! Jag hade ju en Creative ZEN innan, och den älskade jag. Så ville ha en med samma märke och lik den jag hade innan. Den här är lite större, har touch-skärm och fler funktioner, högtalare bland annat (som jag saknade på min gamla) och har en enkel och snygg design som jag älskar!

Dock hade de inte den i 16 GB som jag vill ha, på MediaMarkt eller nån annanstans där, så styvpappa ska leta upp den nån annanstans. Åååh, jag vill ha! Skulle bli så lycklig. Förhoppningsvis hittar han den i 16 GB. PÅ min gamla hade jag 4 GB och det räckte ju ingenstans... Var tvungen att radera musik så fort jag laddade in ny, och så orkar jag inte hålla på. Klarar inte av att radera min underbara musik!

Längtar som fan till min födelsedag. Vissa gråter när de fyller tjugo (vilket jag absolut inte förstår), jag kommer att skratta. I alla fall ha världens största leende på läpparna hela dagen. På torsdag. Fyra dagar kvar till Systemet, haha. Nej men ska bara bli så sjukt skönt. Slippa känna sig så mycket yngre än alla andra...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0