Busy, busy, busy

Har en del att stå i de här dagarna, eller ja, alltid numera. Därför blir det inte jättebra uppdatering här. I alla fall har jag och mamma tvättat min smutsiga lilla lorthund. Det är en riktig process. Han är ju faktiskt inte så liten, han är ganska stor och har ganska mycket päls. Han blir väldigt smutsig snabbt och tar långt tid att torka efter badet. Dessutom hamnar hans hår överallt. Men men, nu är han ren och fin igen. Hur länge han förblir ren och fin återstår väl att se...

Nu måste jag gå ut på en liten prommis med vovvsingen innan jag sticker och tränar. Och efter träningen blir det jobb. Och imorn ska jag och lillasyster in till stan och köpa lite skor och kläder och så nu när det blivit kallare, och sen ska jag iväg på fest på kvällen. Lördagen består av jobb och sen party, och på söndag kommer storasyster hit efter sin New York-resa. Förhoppningsvis har hon med sig presenter... Så ska vi hänga med henne hela dagen. Som sagt. Jag har en del att stå i.

Nej, nu måste jag sticka!
Smell ya later!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0