Det enda jag kan skriva är...

... att jag är trött. Idag igen.
Fick väl kanske vila upp mig lite igår när jag bara var hemma, men idag var jag ju borta från halv tio till halv tio... Tolv timmar. Jag blir utmattad, även om jag inte är fysiskt aktiv på varken skola eller jobb. Jag var i skolan från elva till typ tre och sen åkte jag och mötte upp Catta innan jobbet. Började jobba klockan fem och slutade nio. Hade ont i huvudet de två sista timmarna, askul.
Men men, imorn får jag i alla fall sova lite längre och slipper jobba, så då kan jag ta igen mig. Börjar inte förrän klockan ett och då har vi bara redovisning av en layout-uppgift så är nog inte i skolan alldeles för länge. Sen stannar jag nog bara hemma på kvällen. Har ju inga pengar alls så finns inte mycket annat att göra. Har på riktigt en krona och tretton öre på mitt konto, och förutom några ihopsamlade enkronor i en burk är det det enda jag har. Var tvungen att köpa sms-biljett för att komma till och från skola och jobb idag och blir väl samma visa imorn...
Antar att jag inte kommer få några pengar förrän nästa vecka heller, eftersom jag inte skickat in studieförsäkran som jag inte ens visste att man skulle göra. Tricky det där med CSN. Det som är riktigt bra är dock att jag inte kunnat göra av med pengarna eftersom jag inte fått dem, så nu kommer jag få två studiemedel ungefär samtidigt, och då också två löner. Alltså jag=rik. Tillfälligt rik i och för sig, tänkte lägga en del pengar till resan vi ska göra i januari när mamma fyller år. Men rik är ändå rik.
Oj, oj. Trodde att jag skulle skriva några rader bara för att jag var så trött men det blev ju några fler. Slutar där. Nu ska jag kolla OTH och sen sova.
Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0